Tuesday, April 10, 2007

100+1 πράγματα για μένα






  1. 1. Ψάχνω τα πάντα
  2. 2. Λατρεύω την όπερα
  3. 3. Μου αρέσει το μαύρο χιούμορ
  4. 4. Αυτοσαρκάζομαι
  5. 5. Είμαι δύσπιστη
  6. 6. Δεν μου αρέσουν τα μισόλογα και γενικά τα μισά πράγματα
  7. Αγαπώ τα αινίγματα
  8. Και η ίδια θέλω να παραμένω ένα αίνιγμα
  9. Δεν εγκαταλείπω ποτέ τους φίλους μου
  10. Βλέπω φως στο σκοτάδι
  11. Μου αρέσει να διηγούμαι ιστορίες
  12. Με συγκινούν μόνο οι ιστορίες ειλικρινών ανθρώπων
  13. Έχω μνήμη ελέφαντα
  14. Πάντα αναζητώ νέες συγκινήσεις
  15. Μπορώ να μιλώ με ακρίβεια
  16. Δεν ζω με αυταπάτες
  17. Έχω αντοχή και επιμονή
  18. Δεν είμαι ευθυνόφοβη
  19. Πιστεύω ότι οι δυσκολίες μάς κάνουν πιο δυνατούς
  20. Δεν με τρομάζουν οι συζητήσεις που ξεπερνούν τα όρια
  21. Μου αρέσουν οι εκπλήξεις
  22. Και η ίδια είμαι μια έκπληξη
  23. Μου αρέσει το έθνικ φαγητό, οι πικάντικες γεύσεις και τα μπαχαρικά
  24. Μπορώ να κάνω αρκετές φορές διακοπές στο ίδιο μέρος
  25. Παρά τους καλούς μου τρόπους δεν είμαι πάντα κοινωνική
  26. Σκορπίζω δηλητήριο σε απρόβλεπτες δόσεις
  27. Ανήκω στο ζώδιο του Σκορπιού
  28. Δεν μπορώ να είμαι ουδέτερη
  29. Το ντύσιμό μου είναι συνήθως εκκεντρικό
  30. Αναζητώ ονειρικές παραλίες για τις διακοπές μου
  31. Έχω καλή όσφρηση
  32. Παθαίνω συχνά εκρήξεις γέλιου
  33. Δεν έχω τον παραμικρό φόβο για τα μεγάλα βάθη
  34. Και για το "μετά" έχω μια καλή ιδέα
  35. Ανακαλύπτω εύκολα καθετί κρυμμένο
  36. Δεν γνωρίζω τι θα πει "μετριότητα"
  37. Για μένα δεν υπάρχουν ταμπού
  38. Συχνά μου κολλάνε παράξενες ιδέες
  39. Θυμίζω τον Φάουστ
  40. Καρφώνω το κεντρί μου και στον εαυτό μου
  41. Μισώ τη μονοτονία
  42. Ακόμα και στα προβλήματα βρίσκω κάτι το εντυπωσιακό
  43. Εκφράζω το θυμό μου
  44. Μπορώ ν'ανακαλύψω έναν ολόκληρο κόσμο στα βιβλία
  45. Μπορώ ν'αλλάξω αστραπιαία από το καυτό στο κρύο
  46. Θεωρώ την επιπολαιότητα προσβολή
  47. Έχω υψηλές προσδοκίες όχι μόνο από τους άλλους
  48. Προτιμώ να προχωρώ πέρα από τα συνηθισμένα
  49. Δεν ξέρω τι θα πει "φυσιολογική" σχέση
  50. Δεν μου αρέσει να με διατάζουν
  51. Η αγαπημένη μου ερώτηση είναι γιατί?
  52. Ο έρωτας πάει πάντα με το σεξ
  53. Μπορώ να "διαβάζω" τις σκέψεις των άλλων και να ψυχολογώ
  54. Δεν συγχωρώ την αλαζονία
  55. Παραδέχομαι τα λάθη μου
  56. Αλλά συνήθως τα επαναλαμβάνω
  57. Δεν αφήνω την τύχη μου στα χέρια κανενός θεού
  58. Ωστόσο διαβάζω για τους παλιούς αλχημιστές και το μυστικισμό
  59. Δεν σταματώ να μαθαίνω ξένες γλώσσες
  60. Λατρεύω την ισπανική γλώσσα
  61. Δεν είμαι ο τύπος του γυμναστηρίου
  62. Αλλά έχω ασχοληθεί με τις πολεμικές τέχνες
  63. Δεν αφήνω τίποτα να "πέσει κάτω"
  64. Δεν εκτιμώ τους ιδιοτελείς και τους φοβισμένους
  65. Αγαπώ την ποίηση και ειδικά τον Τ.Λειβαδίτη
  66. Θα μπορούσα να χαζεύω για ώρες πίνακες του Ρέμπραντ, του Μονέ και του Κλιμτ
  67. Λατρεύω τα κεριά
  68. Και τα αρώματα
  69. Μου αρέσει να συλλέγω αντικείμενα 50s -vintage ραδιόφωνα, μοντελισμό αυτοκινήτων, αφίσες με διαφημίσεις κτ.λ
  70. Ακούω σε μεγάλα κέφια garage, rockbilly, rock'n'roll
  71. Σε ακόμα μεγαλύτερα κέφια μπορώ και να τα χορέψω
  72. Μ' ενθουσιάζει η μελέτη διαφόρων πολιτισμών -ειδικά του ασιατικού-
  73. Τόσο που μπαίνω στη διαδικασία να μαθαίνω κινέζικα
  74. Ελπίζω και ιαπωνικά του χρόνου
  75. Θα ήθελα το βράδυ να μοιάζει το σπίτι μου με το Πλανητάριο
  76. Μου αρέσει να διαβάζω για το Χάος, τους γαλαξίες και τους αστεροειδείς
  77. Πηγαίνω στις συναυλίες με τον ενθουσιασμό μικρού παιδιού
  78. Λατρεύω τα χαμόγελα και τις φωνές των παιδιών
  79. Αποχωρώ με μεγάλη άνεση από τις ερωτικές σχέσεις
  80. Έχω ωροσκόπο ζυγό
  81. Μερικές φορές αισθάνομαι ότι κανείς απολύτως δεν μπορεί να με καταλάβει
  82. Δεν κάνω μεγαλόπνοα σχέδια για το μέλλον
  83. Νοσταλγώ τα εφηβικά πρώτα ραντεβού με τις δειλές καληνύχτες έξω από το σπίτι
  84. Και τα ακόμα πιο δειλά πρώτα και ανεπανάληπτα, πολυαναμενόμενα φιλιά
  85. Λατρεύω τη θάλασσα και τον ήχο των κυμάτων
  86. Θα ήθελα να μάθω να χορεύω φλαμένκο
  87. Ο έρωτας για μένα είναι οξυγόνο
  88. Αν μια σχέση δεν έχει ανεξέλεγκτο πάθος και αστείρευτη τρυφερότητα είναι φυλακή
  89. Ονειρεύομαι μια κοινωνία καλύτερη
  90. Αλλά τρομάζω στην ιδέα ότι πρέπει ν'αλλάξουν πρώτα οι άνθρωποι
  91. Νιώθω σαν εκκρεμές που παραπαίει ανάμεσα σε δυο άκρα
  92. Θα μπορούσα να πεθάνω για μια ιδέα ή "για ένα αδειανό πουκάμισο"
  93. Λατρεύω να σκορπάω χρήμα σε πράγματα που οι άλλοι θεωρούν περιττά
  94. Μου αρέσει να σπάω "βιτρίνες" και να τσεκάρω τα όρια των άλλων
  95. Έχω τρομερή φαντασία
  96. Κοιμάμαι πολλές ώρες
  97. Είμαι φανατική καπνίστρια
  98. Με εκνευρίζουν οι αντρικές συζητήσεις για μπάλα και γυναίκες
  99. Περνάω πολλές πολλές ώρες στα βιβλιοπωλεία και δισκοπωλεία
  100. Το ραδιόφωνό μου είναι μέρα-νύχτα ανοιχτό -στο ΕΡΑ3 εννοείται-
  101. Έχω ανάγκη να εξαφανίζομαι που και που

18 comments:

Anonymous said...

Πάρα πολύ ενδιαφέρων.Ίσως γιατί είναι προσωπικό. Χαίρομαι που μας δίνεις την ευκαιρία να μάθουμε κάτι για σένα -ειδικά για μας που δεν έχουμε την τύχη να σε γνωρίζουμε προσωπικά- Νίκος

Βασιλεία Βαξεβάνη said...

Τι ευχάριστη έκπληξη να επιστρέφω και να βρίσκω σχόλιο από εσένα. Και να διαβάζω εσένα. Προσωπικά απείχα από τους εορτασμούς σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την ανικανότητα των Ρωμαίων να φυλάξουν ένα τάφο. Ευχαριστώ πολύ για το κυνική -αν και προτιμώ τη σύγχρονη έννοια. Αχ!Δε μου αρέσει ο Ρεμπράντ

Anonymous said...

MIA GLYKIA KALHNYXTA KAI POLLA POLLA EYXARISTO GIA TIS MIKRES LEPTOMEREIES POU MOIRASTHKES (EGO HKSERA MONO 30 KATI APO TA 100 KATI)
'THE AUTHORITY KILLED THE CAT'

Anonymous said...

Εγώ δεν ήξερα ότι θέλεις να μάθεις φλαμένκο. Α, θα σου πήγαινε πολύ..
Για τις εκρήξεις γέλιου να μη μιλήσω! Έχουμε ζήσει ιστορικές στιγμές..
punks not dead

Agent of Chaos said...

Καλημέρα..
@Νίκο
είναι αλήθεια ότι μικρές ασήμαντες λεπτομέρειες μάς βοηθούν να κατανοήσουμε και να νιώσουμε πιο κοντά ακόμα και κάποιον που δεν έχουμε συναντήσει ποτέ
@Vasilia
Έδωσες ένα πολύ δυνατό ερέθισμα με το παραμύθι σου. Κρίμα που δεν σου αρέσει ο Ρέμπραντ. Εγώ τον θεωρώ σπουδαίο, αλλά περί ορέξεως..

Agent of Chaos said...

@alex
Εγώ ευχαριστώ που μπαίνετε στον κόπο και αφιερώνετε χρόνο για να τα διαβάζετε. Μπα, νομίζω ότι ξέρεις περισσότερα από 30 και tips για μένα!
@ punks not dead
Ναι, εδώ και τέσσερα χρόνια παλεύω να βρω χρόνο και κουράγιο για να μπω στη διαδικασία να μάθω. Μέχρι να γίνει αυτό, ακούω φανατικά ισπανική κιθάρα και διάσημες φωνές του είδους(Αντόνιο Κανάλες..ας πούμε)
Τις ιστορικές αυτές στιγμές τις θυμάμαι κι εγώ.. Να μην μπορώ να πάρω ανάσα από τα γέλια.. Αλλά βάζατε κι εσείς το χεράκι σας..

Anonymous said...

ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ
Καλημέρα γλυκιά μου.
Κι εγώ θα συμφωνήσω με το ενδιαφέρον του κειμένου. Θα χαρώ πολύ αν μάθω κι άλλα 100 ή 200 ή 300 ακόμα πράγματα για σένα....
φιλιά και σε σένα

ψευδο-Lena said...

ωραία ιδέα αυτό
αλλά δύσκολη, ή μήπως όχι;
Εμένα με τρομάζει μια λίστα που θα με περιέχει, όπως και μία που δεν θα με περιέχει - ας πούμε το παιγνιδάκι ΕΙΜΑΙ και ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ σαν απόπειρα οριοθέτησης του χώρου που καταλαμβάνουμε.
Αναρωτιέμαι πώς λειτουργεί το 100+1 όταν το ξαναδιαβάζεις, δηλαδή όταν απομακρύνεσαι απο αυτό - αν λειτουργεί θα το κάνω, θα με στήσω σε μια κόλλα χαρτί και θα με κοιτάξω

Να είσαι καλά, μπάι μπάι

Agent of Chaos said...

Ναι, είναι περίεργο να βλέπεις μια λίστα από μικρές χαριτωμένες ή ανόητες λεπτομέρειες για τον εαυτό σου. Ασφαλώς κανείς δεν χωράει σε μια λίστα. Ίσως αύριο να μην ισχύουν τα μισά ή περισσότερα, ίσως να μπορούσα να κάνω άλλη μια λίστα από 300 πράγματα και άλλη μια και άλλη μια..
Ξέρεις τί είναι αστείο? Ότι όλοι είμαστε σε θέση να πούμε τόσα πράγματα για τους άλλους, ενώ ερχόμαστε σε αμηχανία όταν πρέπει να μιλήσουμε για τον εαυτό μας. Κι εμένα θα μου άρεσε να μου κάνεις μια έστω μικρότερη λίστα για το τι μουσική ακούς, ποια βιβλία θα ξαναδιάβαζες, ποιο φαγητό σιχαίνεσαι.. Τί θα κερδίσω ενώ δεν σε γνωρίζω προσωπικά?
Μα την ...ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑ.
Πολλά φιλιά

ψευδο-Lena said...

ναι, ακριβώς αμηχανία, σαν να μην ακούω μουσική, σαν να μην έχω διαβάσει ποτέ κανένα βιβλίο, σαν να μην τρώω καν
γι αυτό σου είπα δύσκολη η λίστα.
Φοβάμαι τους καθρέφτες τόσο, όσο τους έχω και ανάγκη - ξέρεις, το γνωστό.
Δεν ξέρω, έθεσες ζήτημα πάντως

τα λέμε

Marilou said...

1.mareseis poli
2.poli
3.poli..poli..poli..
gia oloys toys 101 logoys..
filia polla
x

Anonymous said...

xaxa! nomizo oti einai poly omorfo paixnidi na grafei o kathenas tips gia ton eauto tou, o kalyteros tropos gia na ton gnoriseis mesa apo mikres alles simantikes kai alles xaritomenes leptomereies.
polla filia kai perimeno kai alla 100 pragmata gia sena! eimai sigouros oti kai auta tha exoun endiaferon.
george x.l

F said...

Καλημέρα, καλημέρα! Χάρηκα πολύ που σε είδα να έρχεσαι την Κυριακή μετά από τρεις εβδομάδες. Και μου άρεσε πολύ η ιδέα σου για τα 100 + 1 πράγματα καθώς και όλες αυτές οι μαγικές λεπτομέρειες που έμαθα για σένα. Έτσι κι αλλιώς στη λεπτομέρεια δεν παίζονται όλα;

Agent of Chaos said...

Μαριλού μου, τί κάνεις γλυκό μου?
Μου λείπεις! Πέρνα καμιά Κυριακή να σε δούμε!

Marilou said...

Despoinaki k emena moy eleipse poli! Poy sai na gelasoyme!!! 8a perasw sigoyra kapoia kiriaki! Ti wres eiste?
filakia polla pollaaaa
xx

nahames nakanamoko said...

Λατρεύω το 52, πεθαίνω για τα 83,84, νιώθω το 87, με τρομάζει το 27 (λιγάκι....αλλα μπορεί να κάνω και λάθος)!

Θα 'θελά πολύ να δω να συμβαίνει το 32!

Επίσης έχω να πω ότι μου τη σπάει που σου τα γράφω σα να παραγγέλνω σε Κινέζικο που 'χει κατάλογο με νουμερα, αλλά ας μην τα αριθμούσες...

Agent of Chaos said...

@μαριλού
είμαστε Κυριακή 9-10.30 στο γνωστό ημιόροφο! Σε περιμένω!φιλιά..
@nahames nakanamoko
χαχα.. έχει πράγματι μια βάση αυτό που έγραψες για την παραγελλία σε κινέζικο.. αλλά όπως σωστά επεσήμανες φταίω εγώ που τα απαρίθμησα!
Το γοητευτικό σε αυτό το ζώδιο -ανάμεσα σε αρκετά άλλα- είναι ότι τρομάζει πριν καν έρθεις σε επαφή μαζί του (μετά τη γνωριμία απλά τρομάζεις περισσότερο...!)

Sigmataf said...

Και για το "μετά" έχω μια καλή ιδέα.

Η αγαπημένη μου ερώτηση είναι γιατί?

Δεν αφήνω την τύχη μου στα χέρια κανενός θεού.

Αν μια σχέση δεν έχει ανεξέλεγκτο πάθος και αστείρευτη τρυφερότητα είναι φυλακή.

Ονειρεύομαι μια κοινωνία καλύτερη!!!

!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!


Kαι πάμε πάλι

!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!
!!!!.

Αυτά τα λίγα...

Καλά λέγαμε πως δεν είμαστε μόνοι.