ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ Α, μ'αρέσει πολύ αυτή η αναδρομή.
'η ελπίδα δεν μπορεί παρά να προέλθει από τους απελπισμένους' * 'τί θα πει δάσκαλος ή θεός? Και ο ένας και ο άλλος είναι εικόνες του πατέρα και ασκούν μια εξ ορισμού καταπιεστική λειτουργία'
συγγνώμη κιολας αλλά δεν θεωρείς το μάη του 68 λίγο πανηγυράκι; και η διεθνής καταστασιακή δεν είναι λίγο ξεπερασμένη(αυτό είναι άσχετο αλλά τα είδα στα links)
Όπως το βλέπει ο καθένας. Αν πας αγαπητέ ανώνυμε σε μια κατάσταση ως τουρίστας (και υπήρξαν πολλοί το Μάη του '68) ε, δεν μπορεί να το αντιληφθείς ως κάτι περισσότερο από πανηγύρι. Υπήρξε όμως πέρα από τα οδοφράγματα μια σημαντική ώθηση στους πνευματικούς κύκλους (κοινωνιολογία, πολιτικές επιστήμες, ψυχολογία, φιλοσοφία) Όσον αφορά την I.S (ή αλλιώς διεθνή καταστασιακή), άσκησε σκληρή κριτική (ενδεχομένως υπερβολική) στην τότε υπάρχουσα κατάσταση. Προφανώς η αθλιότητα των φοιτητικών κύκλων, η κοινωνία του θεάματος, η διάδοση του ψεύδους, το δήθεν της τέχνης είναι επίκαιρα, άρα όχι ξεπερασμένα. Οι ιδέες για τη ρυμοτομία του Παρισιού, ε ναι, δεν ενδιαφέρουν τόσο πλέον.
Εκείνο που αδυνατώ να ξεχάσω είναι εκείνο το απίστευτο του Αρκουδέα από τό πεζοδρόμιο της Θεμιστοκλέους προς την ταράτσα: "Έτσι κι αλλιώς είστε όλοι κρατούμενοι". Και την πρώτη φορά που ανέβηκα σ' εκείνη την ταράτσα αναρωτιόμουνα τι στο καλό θέλανε όλες αυτές οι λεκάνες με τις πέτρες...
Επειδή η ανωνυμία είναι η μόνη πολυτέλεια που μας έχει μείνει-κια αυτή παλεύουμε με νύχια και με δόντια να τη διατηρήσουμε- θέλω να σου πω ότι χαίρομαι αφάνταστα που με αφορμή μια αφισούλα βγαίνουν τόσα πράγματα -συνθήματα,αναμνήσεις, μπλαμπλα- κι ασφαλώς δεν ήταν ο μάης ένα πανηγυράκι! ας μην τα ισοπεδωνουμε όλα!
Αυτό με την ανωνυμία θυμίζει πολύ κάτι που αναφέρει ο Άσιμος στο Αναζητώντας κροκανθρώπους. Γι' αυτό άλλωστε το blog ήταν πάντα -κυρίως- ανοιχτό σε ανώνυμα σχόλια. Κανένας χώρος δεν είναι ασφαλής, πρώτιστα ο διαδικτυακός, και δεν μ'ενδιαφέρει να γράφονται μόνο όσα είναι politically correct. Όταν εκτίθεσαι σ'ένα χώρο με δική σου ευθύνη, δεν μπορεί να φοβάσαι και να περιορίζεις τις αντιδράσεις που προκαλείς. Συμφωνώ με αυτά που γράφεις.
ο γαλλικός Μάης ήταν μια απάτη, όπως όλες οι απάτες που βρήκαν οι αριστεροί και οι κουλτουριάρηδες για να έχουν να γιορτάζουν κάτι και όσο για τον ντεμπόρ και τον μπουκοφσκι και δεν ξέρω εγώ ποιους άλλους, όλοι αλκοολικοί ήταν αυτόυς θαυμάζετε;
Σώπα ρε φίλε που ό,τι δεν σου κάνει είναι απάτη..! Και φυσικά οι δυο που αναφέρεις ήταν αλκοολικοί αλλά ήταν και πολλά περισσότερα. Δεν καταλάβα ποιο είναι το πρόβλημά σου. Και όσο για τους κουλτουριάρηδες και τους αριστερούς ψάξε αλλού. Εδώ δεν είμαστε ούτε το ένα ούτε το άλλο. punks not dead
ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ Έχω βαρεθεί ν'ακούω το ίδιο και το ίδιο παραμύθι για τους κουλτουριάρηδες, για τον Μάη του '68, για το Πολυτεχνείο, για τους αλκοολικούς και τους ομοφυλόφιλους. Έλεος!! Στην τελική φίλε μου, πήγαινε να ξαναδείς τους 300 να πλημμυρίσεις από εθνική περηφάνια. Μέχρι εκεί.. Για παραπάνω δεν σε κόβω.
γιατί τί έχουν οι 300; μόνο κάτι αριστερίζοντες κριτικοί τους έθαψαν γιατί είναι ταμπού για αυτούς η ελληνική ιστορία. Βλ.δανίκα. Αν ήταν κανένας μετανάστης από το Τσιμπουκτού θα λεγόταν κοινωνικός ρεαλισμός και θα του βάζανε πέντε αστεράκια. Δεν μ'ενδιαφέρει τι είστε αλλά δεν μπορείτε να υποστηρίζετε αυτά που υποστηρίζετε χωρίς αντίλογο. Και αφήστε κατά μερους το πολυτεχνείο. Αυτό και αν ήτανε.....
Πλάκα κάνεις... Καλά συνέχισε την ταχεία εκμάθηση της ιστορίας μέσω του κινηματογράφου. Υποψιάζομαι ότι θα έχεις δει και τον Μεγάλο Αλέξανδρο και την Τροία. Κι εσύ δηλαδή που είδες τους 300 πείστηκες ότι είσαι η ιστορική συνέχεια του Λεωνίδα? Όχι απλά κάνεις πλάκα αλλά έχεις και πλάκα..
ELLHNES EISTE KAI FAINESTHE! PATRIDOKAPHLOI GELOIOI DIABASE KAKOMOIRE LIGO KAI META ELA NA PEIS GIA THN ELLHNIKH ISTORIA! POU TON EPIKOURO KAI TON PYTHAGORA MONO SE PROTOMES TOUS EXEIS DEI! KI OSO GIA THN OMOFYLOFILIA DIABASE TO SYMPOSIO TOU PLATONA.. PERHFANE ELLHNA! 'THE AUTHORITY KILLED THE CAT'
Ειλικρινά αυτό με ορισμένα άτομα δεν το έχω καταλάβει. Δεν έχω μπει σε κανένα από τα sites τους για να τους βρίσω ή να τους πείσω για οτιδήποτε. Οι μόνες φορές που σας βλέπουμε είναι για κάτι επετείους από τα Ίμια. Στήσε τον δικό σου χώρο, βάλε και τη σημαία με τον δικέφαλο και φιλοξένησε τους τρεις-πέντε φίλους σου ν'αναπολείτε τις περιόδους της βουλγαρο και τουρκοφαγίας. Και να σου πω και κάτι άλλο? Πρέπει να είσαι τρομερά ανασφαλής και τελματωμένος, για να είναι η μοναδική σου χαρά αυτή, να αισθάνεσαι ότι κάπου ανήκεις, ότι είσαι η ιστορική συνέχεια κάποιου. Δηλαδή πέρα από το Έλληνας, δεν έχεις καμιά άλλη ιδιότητα χτίσει ως προσωπικότητα για να προβάλλεις?
kala! ela na mas to xanapeis to paramythi! patris-thriskeia- oikogeneia. Treis thesmoi, treis koureliasmenes simaies gia na krypsete ta akrotiriasmena sas xeria kai tis lipses prosopikotites sas. meta ta exarheia sou ftaine! george x.l
ας τους.. δεν θα κάτσουμε ν'ασχοληθούμε με τα συμπλέγματα του καθενός. λοιπόν αφού δεν του αρέσουν οι αλκοολικοί ανέβασε κάτι από ομοφυλόφιλους. έτσι για να του έρθουν μαζεμένα τα εγκεφαλικά. φιλιά και γράψτε τους κανονικά! ck/μικρό μου πόνυ
xaxa.. tonight we'll dine in hell!! kala.. pera apo to oti eisai thrasys, eisai kai pneymatika anapiros. me toses anatropes sto status quo auton pou onomazeis ethnon, i istoriki sou synexeia einai poly amfilegomeni. Oso de gia ta pneumatika katorthomata ton arhaion ellinon -giati stratiotika exoun kai oi romaioi- oxi mono den apoteleis synexeia alla diapseysi. Den exeis meletisei tipota den exeis ekseliksei kamia theoria, para mono ayti tou darvinou! george x.l
Καλά, ανεβάζω άλλο post για να βάλώ τέλος σε αυτή την άχαρη συζήτηση. Ελπίζω τον κύριο που σχετίζεται με το επόμενο post να τον έχεις τουλάχιστον ακουστά.. ανώνυμε ακροδεξιέ.
H ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε μέσα σ' ένα όνειρο."κι εκείνος ο θλιμμένος άντρας, στο γειτονικό θάλαμο, ήθελε να πετάξει, έλεγε, και τρεφόταν μόνο με ψίχουλα."Για όλους όσους ζωγραφίζουν μια πόρτα στη φυλακή τους για να δραπετεύσουν, για όλους όσους ζωγραφίζουν με την παλέτα των ονείρων τους την πραγματικότητα. Για αυτούς που βρήκαν το απέραντο και το όμορφο σε μερικούς στίχους και λίγες νότες. Για τη μουσική και την ποίηση της ζωής. Για τη ζωή. Γι' αυτούς που το πρώτο αναγνωστικό τους ήταν τ' άστρα . Για τους αιώνιους αλχημιστές των λέξεων και των μελωδιών. Για όλους εμάς.
"Πήγα στο δάσος να ρουφήξω το μεδούλι της ζωής. N'αποδιώξω από πάνω μου ό,τι δεν είναι ζωή, ώστε όταν πεθάνω να μη συνειδητοποιήσω ότι δεν έζησα" D.THOREAU
33 comments:
Να είσαι καλά κούκλα μου! Ευχαριστώ.. Τώρα την ανατυπώνω..
punks not dead
AS SYNEXISOUME ME SYNTHIMATA TOY GALLIKOU MAH..1968
" NOUS SOMMES TOUS INDESIRABLES"
'THE AUTHORITY KILLED THE CAT'
ok.
"Η κατάληξη κάθε στοχασμού είναι το πεζοδρόμιο"
punks not dead
ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ
Α, μ'αρέσει πολύ αυτή η αναδρομή.
'η ελπίδα δεν μπορεί παρά να προέλθει από τους απελπισμένους'
*
'τί θα πει δάσκαλος ή θεός?
Και ο ένας και ο άλλος είναι εικόνες του πατέρα και ασκούν μια εξ ορισμού καταπιεστική λειτουργία'
ΓΙΝΕ ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ...
ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ
Καλησπέρα.. Κι εμένα μου αρέσει το παιχνίδι που άρχισε ο Άλεξ!
Να είστε καλά και να θυμάστε..
χααααχααα
σ'αγαπώ!!!
πες το με τις πέτρες!!!!
ck/μικρό μου πόνυ
den stirizomaste para se mas tous idious. o sosialismos xoris eleutheria einai fulaki.(bakounin)george x.l
Πλάκα κάνετε..!
Χάρηκα πολύ που το συνεχίσατε..
'προσοχή σύντροφοι. η δημοκρατική τάξη θ'αποκατασταθεί.
...ένας ηττοπαθής'
'H ASTYNOMIA SAS MILAEI KATHE BRADY STO DELTIO EIDHSEON TON 8h'
'ATTENTION. LA RADIO MENT'
'THE AUTHORITY KILLED THE CAT'
όταν η βουλη΄γίνεται αστικό θέατρο
τότε όλα τα ΄θέατρα της μπουρζουαζίας πρέπει να γίνουν βουλές
ΑΩ
Η οικονομία είναι ασθενής.
ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ!
punks not dead
συγγνώμη κιολας αλλά δεν θεωρείς το μάη του 68 λίγο πανηγυράκι;
και η διεθνής καταστασιακή δεν είναι λίγο ξεπερασμένη(αυτό είναι άσχετο αλλά τα είδα στα links)
Όπως το βλέπει ο καθένας. Αν πας αγαπητέ ανώνυμε σε μια κατάσταση ως τουρίστας (και υπήρξαν πολλοί το Μάη του '68) ε, δεν μπορεί να το αντιληφθείς ως κάτι περισσότερο από πανηγύρι. Υπήρξε όμως πέρα από τα οδοφράγματα μια σημαντική ώθηση στους πνευματικούς κύκλους (κοινωνιολογία, πολιτικές επιστήμες, ψυχολογία, φιλοσοφία)
Όσον αφορά την I.S (ή αλλιώς διεθνή καταστασιακή), άσκησε σκληρή κριτική (ενδεχομένως υπερβολική) στην τότε υπάρχουσα κατάσταση. Προφανώς η αθλιότητα των φοιτητικών κύκλων, η κοινωνία του θεάματος, η διάδοση του ψεύδους, το δήθεν της τέχνης είναι επίκαιρα, άρα όχι ξεπερασμένα. Οι ιδέες για τη ρυμοτομία του Παρισιού, ε ναι, δεν ενδιαφέρουν τόσο πλέον.
χα σ' ένα τέτοιο κρεμασμένος γλίτωσε κι ο μεγάλος
και οι αφάγωτοι σύντροφοι
Καλημέρες!
Εκείνο που αδυνατώ να ξεχάσω είναι εκείνο το απίστευτο του Αρκουδέα από τό πεζοδρόμιο της Θεμιστοκλέους προς την ταράτσα: "Έτσι κι αλλιώς είστε όλοι κρατούμενοι". Και την πρώτη φορά που ανέβηκα σ' εκείνη την ταράτσα αναρωτιόμουνα τι στο καλό θέλανε όλες αυτές οι λεκάνες με τις πέτρες...
KEEP THE FIRE BURNING
υπέροχη αφίσα!
δες τι επιθετικά που είναι τα κριάρια!
με σκυμμένο κεφάλι προτάσουν τα κέρατά τους στους εχθρούς του συστήματος που τα θράφει
άραγε μάθαν ποτέ γιατί...;
Για όλους μας!
Επειδή η ανωνυμία είναι η μόνη πολυτέλεια που μας έχει μείνει-κια αυτή παλεύουμε με νύχια και με δόντια να τη διατηρήσουμε- θέλω να σου πω ότι χαίρομαι αφάνταστα που με αφορμή μια αφισούλα βγαίνουν τόσα πράγματα -συνθήματα,αναμνήσεις, μπλαμπλα-
κι ασφαλώς δεν ήταν ο μάης ένα πανηγυράκι! ας μην τα ισοπεδωνουμε όλα!
Αυτό με την ανωνυμία θυμίζει πολύ κάτι που αναφέρει ο Άσιμος στο Αναζητώντας κροκανθρώπους. Γι' αυτό άλλωστε το blog ήταν πάντα -κυρίως- ανοιχτό σε ανώνυμα σχόλια. Κανένας χώρος δεν είναι ασφαλής, πρώτιστα ο διαδικτυακός, και δεν μ'ενδιαφέρει να γράφονται μόνο όσα είναι politically correct. Όταν εκτίθεσαι σ'ένα χώρο με δική σου ευθύνη, δεν μπορεί να φοβάσαι και να περιορίζεις τις αντιδράσεις που προκαλείς.
Συμφωνώ με αυτά που γράφεις.
ο γαλλικός Μάης ήταν μια απάτη, όπως όλες οι απάτες που βρήκαν οι αριστεροί και οι κουλτουριάρηδες για να έχουν να γιορτάζουν κάτι
και όσο για τον ντεμπόρ και τον μπουκοφσκι και δεν ξέρω εγώ ποιους άλλους, όλοι αλκοολικοί ήταν
αυτόυς θαυμάζετε;
Σώπα ρε φίλε που ό,τι δεν σου κάνει είναι απάτη..! Και φυσικά οι δυο που αναφέρεις ήταν αλκοολικοί αλλά ήταν και πολλά περισσότερα. Δεν καταλάβα ποιο είναι το πρόβλημά σου. Και όσο για τους κουλτουριάρηδες και τους αριστερούς ψάξε αλλού. Εδώ δεν είμαστε ούτε το ένα ούτε το άλλο.
punks not dead
ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ
Έχω βαρεθεί ν'ακούω το ίδιο και το ίδιο παραμύθι για τους κουλτουριάρηδες, για τον Μάη του '68, για το Πολυτεχνείο, για τους αλκοολικούς και τους ομοφυλόφιλους. Έλεος!!
Στην τελική φίλε μου, πήγαινε να ξαναδείς τους 300 να πλημμυρίσεις από εθνική περηφάνια. Μέχρι εκεί..
Για παραπάνω δεν σε κόβω.
γιατί τί έχουν οι 300; μόνο κάτι αριστερίζοντες κριτικοί τους έθαψαν γιατί είναι ταμπού για αυτούς η ελληνική ιστορία. Βλ.δανίκα. Αν ήταν κανένας μετανάστης από το Τσιμπουκτού θα λεγόταν κοινωνικός ρεαλισμός και θα του βάζανε πέντε αστεράκια.
Δεν μ'ενδιαφέρει τι είστε αλλά δεν μπορείτε να υποστηρίζετε αυτά που υποστηρίζετε χωρίς αντίλογο. Και αφήστε κατά μερους το πολυτεχνείο. Αυτό και αν ήτανε.....
Πλάκα κάνεις...
Καλά συνέχισε την ταχεία εκμάθηση της ιστορίας μέσω του κινηματογράφου.
Υποψιάζομαι ότι θα έχεις δει και τον Μεγάλο Αλέξανδρο και την Τροία.
Κι εσύ δηλαδή που είδες τους 300 πείστηκες ότι είσαι η ιστορική συνέχεια του Λεωνίδα? Όχι απλά κάνεις πλάκα αλλά έχεις και πλάκα..
ELLHNES EISTE KAI FAINESTHE!
PATRIDOKAPHLOI GELOIOI
DIABASE KAKOMOIRE LIGO KAI META ELA NA PEIS GIA THN ELLHNIKH ISTORIA! POU TON EPIKOURO KAI TON PYTHAGORA MONO SE PROTOMES TOUS EXEIS DEI! KI OSO GIA THN OMOFYLOFILIA DIABASE TO SYMPOSIO TOU PLATONA.. PERHFANE ELLHNA!
'THE AUTHORITY KILLED THE CAT'
Ειλικρινά αυτό με ορισμένα άτομα δεν το έχω καταλάβει. Δεν έχω μπει σε κανένα από τα sites τους για να τους βρίσω ή να τους πείσω για οτιδήποτε. Οι μόνες φορές που σας βλέπουμε είναι για κάτι επετείους από τα Ίμια. Στήσε τον δικό σου χώρο, βάλε και τη σημαία με τον δικέφαλο και φιλοξένησε τους τρεις-πέντε φίλους σου ν'αναπολείτε τις περιόδους της βουλγαρο και τουρκοφαγίας. Και να σου πω και κάτι άλλο? Πρέπει να είσαι τρομερά ανασφαλής και τελματωμένος, για να είναι η μοναδική σου χαρά αυτή, να αισθάνεσαι ότι κάπου ανήκεις, ότι είσαι η ιστορική συνέχεια κάποιου. Δηλαδή πέρα από το Έλληνας, δεν έχεις καμιά άλλη ιδιότητα χτίσει ως προσωπικότητα για να προβάλλεις?
kala! ela na mas to xanapeis to paramythi! patris-thriskeia- oikogeneia. Treis thesmoi, treis koureliasmenes simaies gia na krypsete ta akrotiriasmena sas xeria kai tis lipses prosopikotites sas. meta ta exarheia sou ftaine!
george x.l
ας τους.. δεν θα κάτσουμε ν'ασχοληθούμε με τα συμπλέγματα του καθενός. λοιπόν αφού δεν του αρέσουν οι αλκοολικοί ανέβασε κάτι από ομοφυλόφιλους. έτσι για να του έρθουν μαζεμένα τα εγκεφαλικά.
φιλιά και γράψτε τους κανονικά!
ck/μικρό μου πόνυ
xaxa.. tonight we'll dine in hell!!
kala.. pera apo to oti eisai thrasys, eisai kai pneymatika anapiros. me toses anatropes sto status quo auton pou onomazeis ethnon, i istoriki sou synexeia einai poly amfilegomeni. Oso de gia ta pneumatika katorthomata ton arhaion ellinon -giati stratiotika exoun kai oi romaioi- oxi mono den apoteleis synexeia alla diapseysi.
Den exeis meletisei tipota den exeis ekseliksei kamia theoria, para mono ayti tou darvinou!
george x.l
Καλά, ανεβάζω άλλο post για να βάλώ τέλος σε αυτή την άχαρη συζήτηση. Ελπίζω τον κύριο που σχετίζεται με το επόμενο post να τον έχεις τουλάχιστον ακουστά.. ανώνυμε ακροδεξιέ.
Post a Comment