Monday, February 26, 2007

ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ


Η αγάπη είναι
ένας σκύλος
από την κόλαση...

18 comments:

Sigmataf said...

........ή ένα τριαντάφυλλο απο την μήτρα κάποιας σκύλας.

Anonymous said...

ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ
Χωρίς τίτλο, χωρίς σχόλια, απλά Μπουκόφσκι, απλά κόκκινο, απλά αίμα, απλά εσύ. Καταπληκτικά άμεσο και λιτό.

Anonymous said...

Αγάπη είναι..

Anonymous said...

αγάπη είναι το αίμα που είσαι ετοιμος να χύσεις, είναι ο χρόνος που σου αφιέρωσα , είναι η επιμονή να συνεχίζεις να ψάχνεις έστω κι αν συναντάς συνέχεια τον ίδιο «τύπο» γυναίκας.
εδώ στα μπλογκς υπαρχουν οι «ευαίσθητες» και αυτές που τα λεν «έξω από τα δόντια».
αγάπη είναι να ψάχνεις ακόμα και στο σκοτάδι των τυποποιημένων μπλογκς μήπως κάποια γράψει για τον εαυτό της.
«καρυωτάκης»

Agent of Chaos said...

Χαχα.. Δεν υπάρχουν τυποποιημένα blogs αλλά προβλέψιμοι άνθρωποι. Στην elementalon διαμαρτυρήθηκα για το αφαιρετικό του σχολίου της στο δικό της χώρο.. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου! Ευχαριστώ Dennis! ..Που με ξέρεις..

Anonymous said...

Κι εγώ είμαι εδώ και σε ακολουθώ..
Η αγάπη είναι..
Μου αρέσει το αφαιρετικό της elementalon.. Είναι σαν κάτι που βάζεις πάνω του τη δική σου υπογραφή, τη δική σου σκέψη, σαν κάτι παιχνίδια που παίζαμε παιδιά και ο ένας συνέχιζε τη φράση του άλλου. Η αγάπη είναι ν'αλλάζεις τον εαυτό σου, να βρίσκεις ένα αστέρι, να το καβαλάς και να κάνεις γύρα όλο το σύμπαν!
copkiller/ μικρό μου πόνυ

k* said...

agapimeno mou revolution giiiiiiiiiiirl!
ki emena gamwto mou eleipses!!
kanonizoume mazwksi??
(tha sou pw kai ta prostyxa..xoxo! a..kai simera foraw ena amaniko mpoufanaki pou apo mesa exei gouna tigreks kai se skeftomoun..!)

smmmouts!
xxx
k*

Anonymous said...

i agapi einai enas skylos apo tin kolasi.. kai einai kai i agapimeni mou sillogi poihmaton! mou arese poly to poihma sou parakato to opoio sxetizetai amesa me auto to post. isos telika na min einai i agapi kati toso agno, toso leuko, toso idaniko oso thelan na pisteuoun kapoioi. Isos na einai mauro, skotadi, aima, trela, ponos, sadismos, mazoxismos, tuflosi, paranoia..
george x.l

Agent of Chaos said...

Κι εμένα μου έλειψες Κατερινάκι. Να κανονίσεις καμιά συνάντηση! Είμαι μέσα! Ανυπομονώ για τις υπόλοιπες λέπτομέρειες, χαχα!
gio, η αγάπη είναι.. τίποτα και τα πάντα, θάνατος και αναγέννηση, δάκρυα και χαμόγελα, πάθος και πένθος, πτώση και άνοδος, εγώ και εμείς, και πάλι εγώ. Ένα ή όλα ή τίποτα απ'όλα αυτά.

Anonymous said...

Υπέροχο το ποίημα και πολύ δυνατή η εικόνα και το σχόλιο αυτού του post. Καλό βράδυ. Νίκος

ΠΡΕΖΑ TV said...

Υπαρχει αγαπη;

Agent of Chaos said...

Αν δεν υπάρχει η αγάπη τότε τί κάνουμε εδώ? Απλώς αναπνοές, δυο-τρεις μηχανικές κινήσεις, υποκλίσεις όχι ανάταση, μόνο υποκλίσεις? Ένα παιδί που πετάει μια πέτρα, από αγάπη το κάνει. Από αγάπη για ένα ακαθόριστο όνειρο που είδε. Πως τάχα υπήρχε ένας καλύτερος κόσμος...

Anonymous said...

Ζωγράφισες με το προηγούμενο σχόλιό σου!
punks not dead

Sigmataf said...

Αν δεν υπάρχει η αγάπη τότε τί κάνουμε εδώ? Απλώς αναπνοές, δυο-τρεις μηχανικές κινήσεις, υποκλίσεις όχι ανάταση, μόνο υποκλίσεις? Ένα παιδί που πετάει μια πέτρα, από αγάπη το κάνει. Από αγάπη για ένα ακαθόριστο όνειρο που είδε. Πως τάχα υπήρχε ένας καλύτερος κόσμος...


Κάποιες φορές, τα σχόλιά σου θα μπορούσαν να είναι ποστ.

nahames nakanamoko said...

μα η αγάπη είναι όλα όσα είπατε...
ίσως και τίποτα,δεν είμαι τόσο σοφός πάντως ξέρω πως σίγουρα υπάρχει μέσα μας,

ίσως...
σαν σκύλος από την κόλαση agent
τριανταφυλλο απο μητρα σκυλας sigma
αίμα "καρυωτάκη"

κι όλα τα άλλα...

F said...

"σαν κάτι παιχνίδια που παίζαμε παιδιά και ο ένας συνέχιζε τη φράση του άλλου."

Πόσο μου άρεσε αυτή η φράση... Όπως και ο Χανκ, όπως και το πιο πρόσφατο ποίημα της Agent, όπως και το πράσινο τσάι!

thanx...

Marilou said...

ali8eia
ti kanoyme oloi
edw -
me ta xeria anoigmena -
poy einai i swtiria?
Dio treis anapnoes -
mas pernei to kima
mazi m'ayta poy itan toso koda
k emoiazan palatia..

Άβατον said...

Βασικά το έχω πει και στο blog μου...
Η Αγάπη είναι πανταχού παρόν και τα πάντα πληρών.