Thursday, February 1, 2007

PANTHERA PARDUS


Aφιερωμένο στον Dennis
--------------------------
"Μέσα στα μάτια σου μικρό θηρίο που κοιμάται
Οι άλλοι δεν το βλέπουνε
-θέλει τρόπο των ματιών το ιδίωμα-
όμως εγώ που άγγιξα τη ραγισμένη φλέβα του χεριού σου
και το μεγάλο πυρετό να σε φλογίζει
το βλέπω να σηκώνεται αμείλικτο
και να ουρλιάζει
σαν το μαγνητίζει η ερημιά"

Πάντα ήσουν από τους ανθρώπους που η ομορφιά του είχε βάθος... Και το πνεύμα σου τη λάμψη χιλιάδων καλοακονισμένων μαχαιριών.
una pantera negra
gracias ...

23 comments:

Anonymous said...

MA TI GINETAI SHMERA ME TON DENNIS? ANOIGO TO LINK GIATI DENN KATALABAINO. RADIOPOETRY?
'THE AUTHORITY KILLED THE CAT'

Anonymous said...

Γειά σου ρε dennis! Πολύ ωραία τα είπες! Τα τελευταία comments για τη δικιά μας τί ήταν; Δεν το πιασα καλά.. Εγώ πάντως προτιμώ τις πεταλούδες. Δεν το συζητώ. Είναι σαν αυτό που έλεγε ο shakespeare, είναι πολύ έξυπνοι άρα και επικίνδυνοι(οι panthers).
Καλά alex, μπες και μετά τα λέμε. Θα μείνεις..
punks not dead

Anonymous said...

plaka kaneis.. ti itan auto me tin kardia pou xtipaei sto soma sou..
emeina afonos.. kala, ennoeitai oti protimame tous panthires (me tous eligmous petaloudas!). O kindynos einai i apolausi tis yparxis mas. Ki o erotas einai apo monos tou ena flert me ton kindyno kai ton gremo.
george x.l

Sigmataf said...

Καλό μας μήνα.
O πάνθηρας τι συμβολίζει;

το βλέπω να σηκώνεται αμείλικτο
και να ουρλιάζει
σαν το μαγνητίζει η ερημιά.

KANONIKA!!!

Agent of Chaos said...

Eίναι το τοτέμ μου. Το ζώο το οποίο μελετάς και από το οποίο παίρνεις κάποιες ιδιότητες (παλιά ινδιάνικη συνήθεια). Καλό μας μήνα.. Για τον dennis θα μπείτε στο blog και θα δείτε. Τί άλλο να πω; Στα Εξάρχεια μπορεί να μην υπάρχουν πεταλούδες, αλλά υπάρχουν υπέροχα γοητευτικοί και ιδιαζόντως ευφυείς άντρες..

Anonymous said...

ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ
Ξέρεις νιώθω αμηχανία όταν πρέπει να μιλήσω για σένα. Νομίζω τα δικά σου σχόλια ήταν τα πιο ενδιαφέροντα. Και επειδή μίλησε ο δάσκαλός σου για έμπνευση, ό,τι ειπώθηκε από μέρους μου είχε έμπνευση εσένα. Κάποια στιγμή θα μάθεις πόση δύναμη έχεις.. Τώρα είσαι απλώς επικίνδυνη. Κι αν δεν σε γνώριζα, ίσως να μου φαινόντουσαν πιο υποφερτές οι πεταλούδες, αλλά τώρα.. μάλλον είναι αργά να μαγευτώ από μια λιμνούλα, όταν έχω γνωρίσει τον ωκεανό. Δεν λέω, είναι γοητευτική μέσα στην ηρεμία της, αλλά πόσο μακριά μπορεί να με πάει;

Anonymous said...

ΟΚ. ΤΟRA KATALABA. KALA, ENTELOS ASXETO TO SXOLIO GIA TON OSSO. EPIEIKOS APARADEKTO, OPOS EIPE H D. ALLA OLH H YPOLOIPH SYZHTHSH HTAN PRAGMATI ENDIAFEROUSA. HTAN LIGO ATOPO APO MEROUS SOU DENNIS NA SYGRINEIS TH DESPINA ME TH LITTLE A. SYGRINEIS PRAGMATIKA ENAN PANTHER ME ENA ANASFALES KORITSAKI. ARA, EISAI EK PROOIMIOU ADIKOS ME THN TELEYTAIA. DEN KSERO. EGO DEN BRISKO TIPOTA GOHTEYTIKO STHN YPERBALOUSA ANASFALEIA. ALLA EMEIS EXOYME MATHEI ALLIOS. H KATALHKSI THS KOUBENTAS ME XAFNIASE.. DHL.? EROTEYMENOS?
'THE AUTHORITY KILLED THE CAT'

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

ΚΑΛΑ, ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ? (ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!) ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΑΦΑΡΙ Ή ΣΥΛΛΕΓΕΙ ΑΠΛΩΣ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΣΤΗ ΒΙΤΡΙΝΑ ΤΟΥ? ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΜΑΡΙ ΑΠΟ ΠΑΝΘΗΡΑ. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ, ΜΠΟΡΕΙΣ Ν'ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ? ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΧΙ(ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ). ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΧΩΡΟ, ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΗ, Ο,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ. Η Δ. ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ. ΔΩΣΤΕ ΒΑΣΗ. ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ. ΝΑ ΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ .. ΜΑΡΙΑ

Anonymous said...

Πότε φεύγεις εσύ; Περιμένουμε πρόσκληση για Βαρκελώνη. Εντάξει, δεν νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι. Όλα έχουν τη χάρη τους. Όταν μεγαλώνει ένας άντρας γίνεται πιο πρακτικός και το να μπορείς να γίνεις μέντορας είναι πάντα μια πρόκληση. Μια πεταλούδα μπορεί να τη μάθεις να πετάει πιο ψηλά, αυτό ήθελε να πει ο άνθρωπος. Και τον θεωρώ και πολύ ρεαλιστή. Καταλαβαίνει ότι ο πάνθηρας κάποια στιγμή θα τον δει ως λεία, ενώ η πεταλούδα θα τον ευγνωμονεί αιωνίως που της έδωσε φτερά. Φαντάσου τώρα τη διαφορά στη σχέση που μπορεί να έχει με τη φίλη σου και στη σχέση που μπορεί να έχει με τη μικρή α πως τη λένε. Νομίζεις ότι η δικιά σου θα είχε ποτέ ενδοιασμούς στο να υψώσει το φρύδι και να επιτεθεί; Έτσι είναι Μαράκι.
punks not dead

Agent of Chaos said...

Τί ψυχανάλυση είναι αυτή; Δε νομίζω ότι το θέμα είναι αν τελικά προτιμάει κανείς τον πάνθηρα ή την πεταλούδα. Υπάρχει πάντα και το τι μπορεί να έχει κανείς. Υπάρχει και το ότι κάποιοι είναι και το ένα και το άλλο και πολλά περισσότερα.
Όσον αφορά το σχόλιο της Μαρίας (ματάρες μου..) εύστοχο σε πολλά σημεία του, αλλά όλοι μιλάμε εκ του ασφαλούς. Δηλαδή αν μετέθετα το ερώτημα στον εαυτό μου, έχω σκοτώσει πολλούς πάνθηρες στη μάχη για την επιβίωση και έχω αφήσει πολλές πεταλούδες ελεύθερες, γιατί δεν είχαν να μου προσφέρουν κάτι άλλο από τους χρωματισμούς και την ειδική ευθραυστότητα.

Anonymous said...

den ksero. otan asxoleisai me tin poihsi, e, kai to euthrausto sou fainetai magico, kai to agrio. Pragmati thelei aisiodoxia na perimeneis na pareis kati apo tin petalouda(alithia, ti nohmosini exoyn?) alla apo tin alli emena mou aresei o F pou perimenei to kalitero apo olous. Allios pos tha mporouse na didaxei?
george x.l

Anonymous said...

ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ
Κοίτα να δεις ζημιά που μας έκανε ένας πάνθηρας (και μια πεταλούδα).
Εντάξει, κι εμένα μου φάνηκε πολύ ροζ το όλο concept της κοπέλας, από την άλλη ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε α.. και σεβόμαστε την υπόσταση κάθε ανθρώπου. Αν έτσι θέλει να πορεύεται, εμένα δεν με απασχολεί και πολύ. Όσο για τον F, κι εγώ τον θεωρώ καλό δάσκαλο, αν και με τη Δ. μπορεί και ν'αντιστραφούν οι ρόλοι, ποτέ δεν ξέρεις. Σε οποιαδήποτε ηλικία υπάρχει πάντα κάτι που μπορείς να μάθεις.

Agent of Chaos said...

Άντε, το ξημερώσατε.. Αυτό για τη Βαρκελώνη το κρατάω. Να πάμε όλοι να δούμε τη Μαρία (εσύ κόλλησες τελικά αυτή τη φορά). Τα υπόλοιπα είναι κουβέντα για να περνάει η ώρα. Αφήστε το κοριτσάκι ήσυχο. Αν περνάει καλά, όπως λέει και ο Διονύσης, εμένα μου περισσεύει. Οι πεταλούδες είναι ωραιότατες (μην τις υποτιμάτε και τόσο) και ο πάνθηρας θα πάει να κοιμηθεί, γιατί αύριο έχει να κηνυγήσει τη λεία του. Καλημέρα πλέον. Να είστε όλοι καλά.. (Καλημέρα Dennis!)

Anonymous said...

Ρε έχετε ξεφύγει εντελώς! Τί είναι αυτά για πεταλούδες και πράσινα άλογα; (έχω φέρει ρακόμελο από Αμοργό αλλά απότι φαίνεται έχετε ήδη μεθύσει!!) Άκου πεταλούδες. Εμένα τα γουρούνια μου αρέσουν (και τώρα ένα σύνθημα που όλους μας ενώνει..μικρό μου πόνυ, μικρό μου πόνυ) καληνύχτα
ck/ μικρό πόνυ

F said...

Μεταφέρατε τη συζήτηση εδώ απ' ότι βλέπω αλλά κι εδώ ωραία είναι...

Είναι πολύ όμορφο να συναντά ένας γοητευτικός, πνευματώδης και σκεπτόμενος άνθρωπος έναν άλλο γοητευτικό, πνευματώδη και σκεπτόμενο άνθρωπο.

Επίσης είναι πολύ σημαντικό να συζητάμε και ας διαφωνούμε γιατί μόνο οι συμβιβασμένοι δεν διαφωνούν και όσοι δεν έχουν άποψη.

Τέλος, το πιο όμορφο απ' όλα είναι να είναι ο καθένας μας διαφορετικός και να αγαπάει διαφορετικά πράγματα και να προτιμάει διαφορετικά πράγματα και να ζει με διαφορετικά πράγματα. Ίδιοι είναι μόνο αυτοί που δεν έχουν όνειρα.

Και δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε τους ανθρώπους σε σχέση με το ποιος είναι καλύτερος χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουμε δικαίωμα να διαλέξουμε αυτόν ή εκείνον.

Για μια ακόμη φορά θέλω να συμφωνήσω με τον Dennis -όπως τον αποκαλείτε όσοι τον ξέρετε- και να επεκτείνω τη σκέψη του: Και φυσικά θα αντιστραφούν οι ρόλοι, μη σου πω ότι έχουν αντιστραφεί όχι μόνο σε σχέση με τη Δ. αλλά και σε σχέση με τα περισσότερα παιδιά που έχω δουλέψει μαζί τους. Πάντα μαθαίνω, πάντα είμαι στην αρχή κι ελπίζω να μην θεωρήσω ποτέ ότι ξέρω αρκετά.

Παραθέτω λατρεμένο e.e.cummings, βασική ύλη του σεμιναρίου ποίησης που ξεκινάει σε λίγες μέρες και που θα έχω τη χαρά να είναι κοντά μου η Δ.:

ας περιδιαβαίνει το μυαλό μου πεινασμένο
και άφοβο και πεινασμένο και εύπλαστο
ακόμη κι αν είναι κυριακή ας έχω άδικο
γιατί οπότε οι άνθρωποι έχουν δίκιο δεν είναι νέοι

Ευχαριστώ για όλα τα καλά λόγια, για τη ζεστασιά, για τις διαφωνίες, για το επίπεδο των συζητήσεων, για όλα.

Πολλές ευχαριστίες στην Agent και σε όλους. Να μιλάμε συχνά και να είστε καλά!

Anonymous said...

Σωστός.. 'Ίδιοι είναι μόνο αυτοί που δεν έχουν όνειρα'. Εδώ δεν είμαστε τιμητές των πάντων (μακριά από εμάς!). Το διαφορετικό είναι αυτό που μας απασχολεί και το τι κάνει στον καθένα. Και όλα τα χρώματα πρέπει να υπάρχουν, αλλά το ροζ , για παράδειγμα, πάντοτε το σιχαινόμουν. Άποψη, τίποτε άλλο.
punks not dead

Anonymous said...

ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ
Κι εμένα μου άρεσε η επισήμανση του F, εύστοχη και διαυγής όπως τα περισσότερα σχόλιά του. Κάμινγκς.. Αγαπητέ μου, δώσατε ακόμα πιο ενδιαφέρουσα τροπή στη συζήτηση.
Θα τα πούμε ξανά όταν αρχίσει το σεμινάριο ποίησης. Είμαι κι εγώ περίεργος να δω μέχρι πού μπορεί να σκαρφαλώσει ένας πάνθηρας. Πόσο ψηλότερα μπορεί να πάει.

Tamara de Lempicka said...

βρεθηκα εδω τυχαια και σταματησα να σου πω πως μ'αρεσει ο ρυθμος σου στη γραφη...
καλησπερα
:-)

Agent of Chaos said...

Eυχαριστώ πολύ. Ελπίζω τότε να ξαναβρεθούμε.. Να είσαι καλά.

Sigmataf said...

zΗτω οι ελέφαντες που την είδαν πεταλούδες.

Και ναι, πως να αγκαλιάσεις μια πεταλούδα, που στην ουσία είναι ελέφαντας;

nahames nakanamoko said...

ρε συ agent έλεγα στην αρχή να μην κομμεντάρω γιατί διαβάζοντας τα υπόλοιπα σχόλια είδα ένα θέμα στο οποίο δεν ανήκω και φυσικά δεν μου ανήκει...
αλλά ρε γαμώτο ο στίχος ήταν υπέροχος αυτό θα πω μονο,γι'αυτό και έγραψα
αυτό μόνο
cheers!

Agent of Chaos said...

Εγώ χαίρομαι πάντα όταν περνάτε και αφήνετε μια αράδα λέξεις (αυτές οι ταξιδιάρικες μουσικές σου nahames kanamoko και αυτές οι όμορφες συζητήσεις μας sigmataf..)