Wednesday, February 7, 2007

PRES DE REMPARTS DE SEVILLE (SEGUIDILLA) - G.BIZET


Près de remparts de Séville,

Chez mon ami, Lillas Pastia

J' irai danser la Séguedille

Et boire du Manzanilla

J' irai chez mon ami Lillas Pastia

Oui, mais toute seule on s' ennuie

Et les vrais plaisirs sont à deux

Donc, pour me tenir compagnie,

J' emmènerai mon amoureux!

Mon amoureux, il est au diable,

Je l' ai mis à la porte hier!

Mon pauvre coeur très consolable,

Mon coeur est libre comme l' air!

J' ai les galants à la douzaine,

Mais ils ne sont pas à mon gré:

Voici la fin de la semaine,

Qui veut m' aimer? Je l' aimerai!

Qui veut mon âme ?

Elle est à prendre

Vous arrivez au bon moment!

J' ai guère le temps d' attendre,

Car avec mon nouvel amant,

Près des remparts de Séville,

Chez mon ami, Lillas Pastia...

18 comments:

Anonymous said...

Θα δούμε Ορφέα και Ευρυδίκη στη Λυρική; Καλή σου μέρα.

Anonymous said...

Καλημέρα. Ελπίζω να είσαι καλά. Μου άρεσει πολύ που είσαι τόσο ανοιχτή και τολμηρή στα μουσικά σου ακούσματα (και τόσο ακομπλάριστη). Μετά την punk λοιπόν όπερα. Και μάλιστα Κάρμεν. Εντυπωσιακό. Νίκος

Anonymous said...

Eίχε δίκιο ο Alex, δεν το πρόσεξα. Το έγραψες όλο με το γαλλικό τονικό σύστημα. Ε, είσαι απίστευτη.! Μολονότι είμαι fun της κλασικής μουσικής, από όπερα δεν έχω ακούσει πολλά. Μέχρι τραβιάτα και τόσκα. Αλλά θα το ακούσω και θα σου πω. (αχ αυτά τα γαλλικά..)
punks not dead

Anonymous said...

sygnomi? o tasan akouei opera? plaka kanete.. kai klasiki mousiki.. kala, eprepe na skaseis myti tote pou eixes ti moicana se kanena odeio kai na peis oti theleis na kaneis piano kai orthofonia! tha pathainan to ena egefaliko meta to allo! diladi eimai o monos pou den exei akousei bizet? eixe grapsei o mozart mia oraia opera, alla den thymamai pos legetai. Nomizo ki autin tin exei ermineusei i maria callas.
george x.l

Anonymous said...

ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ
Τί είδα στη λίστα των τραγουδιών σου; Μαlaguena από Αlbeniz? Ο Alfred έπαιζε πραγματικά καταπληκτικό πιάνο, μελανό σημείο της ιστορίας του η συνεργασία με το γ' ράιχ. Αλλά ήταν εκπληκτικός. Τα δάχτυλά του χόρευαν πάνω στο πιάνο. (για την όπερα δεν θα πω τίποτα, η Carmen είναι από τις αγαπημένες μου μαζί με την Αida και Traviata)

Anonymous said...

Εγώ σας το είπα ότι έχετε ξεφύγει. Πρώτα οι πάνθηρες, τώρα τα γαλλικά και η όπερα. Αυτό που είπε ο george ήταν όλα τα λεφτά. Να δω τον Τασάν σε ωδείο να κάνει πιάνο και να πετάει κορώνες! Και στην κιθάρα που πήγαινε πάλι είχε πέσει το απίστευτο γέλιο, γιατί πήγαινε στην τάξη που έκαναν κάτι κοπέλες κλασική και τα υπόλοιπα δεν περιγράφονται....
ck/μικρό μου πόνυ

Anonymous said...

Δεν έχεις καθόλου δίκιο. Απλά τους έλεγα ότι είμαι ο καινούριος καθηγητής τους, ότι πρέπει να έχουν συναίσθημα όταν παίζουν κιθάρα και ότι θα μπορούσα να τις βοηθήσω να βγάλουν αυτό το συναίσθημα.. Εσύ τί έκανες στον Νάκκα; Φαγκότο μάθαινες; Και αυτό με την ορθοφωνία δεν το κατάλαβα. Γνωστός βαρύτονος ο δικός σου...
punks not dead

Anonymous said...

Καλά, κάνε πλάκα εσύ. Αν είχα χρόνο και κόντρα-μπάσο θα μάθαινα. Αλλά αυτά τα μαθήματα της αρμονίας ήταν το κάτι άλλο. Η Δ. είναι του ρομαντισμού.. Και τρελαινόταν για βιολί και πιάνο. Οπότε ατυχήσαμε κι εγώ με τα drums κι εσύ με την ηλεκτρική. Άσε τη σερενάτα ν.13 σε G majore του Μοzart. Nα την έχω ακούσει καμιά δεκαριά φορές από τη φιλαρμονική της Βιέννης. Η Δ. και ο Dennis τέτοιο κόλλημα με τον Μότσαρτ, τον Βιβάλντι, τον Σοπέν και την όπερα..!!
ck/μικρό μου πόνυ

Anonymous said...

ΡΕ ΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΩΔΕΙΟ. ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΖΑΝ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ. ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Η ΟΠΕΡΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΩΝΗ. ΕΙΔΙΚΑ Η ΚΑΡΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ ΟΠΕΡΕΣ. ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΚΑΙ ΡΥΘΜΟ.
ΜΑΡΙΑ

Anonymous said...

Φανταστική η φωτό από φλαμένκο που έχεις ανεβάσει με το τραγούδι. Και η αντίθεση μαύρο-κόκκινο. Καλημέρα.

Agent of Chaos said...

Kαλημέρα σε όλους! Δεν ξέρω ποιος έγραψε για τον Ορφέα και Ευρυδίκη αλλά θα πήγαινα μόνο και μόνο για ν'ακούσω το j'ai perdu mon Eurydice. Χμμ, ενδιαφέρουσα πρόταση. Ναι Νίκο μου, η εναλλαγή punk με όπερα ήταν πολύ τολμηρή.. Αλλά από την άλλη μου αρέσει να τολμώ και να ξαφνιάζω. Τα accents της γαλλικής είναι λίγο ταλαιπωρία άρα έγινε κατανοητό πόσο μ'αρέσει η πρώτη πράξη της Carmen.. Dennis γλυκέ μου, για τον cortot θ'ανεβάσω ολόκληρο κείμενο. Οι σπουδές του πάνω στο chopin είναι το κάτι άλλο. Όσο για το πιάνο (είπαμε ήδη ένα όνομα cortot) είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Για το βιολί παρακαλώ ακούστε συνθέσεις του niccolo paganini.. Πραγματικά ..διαβολικός.. Και, ναι είμαι του ρομαντισμού.. Η όπερα που λέει ο gio είναι Le nozze di figaro όπου συνθέτης είναι ο mozart. Κι αυτή πολύ όμορφη. Φιλιά

Sigmataf said...

Ρε συ τι λέει εδώ;
Στeιλ' το σε mail.

nahames nakanamoko said...

με χαμομήλι "πλάι στα τείχη της Σεβίλλης",μόνο απ'τον τίτλο...!
υπέροχες απαγωγές των εραστών και πόλεμος με τις ώρες της αναμονής...!

υπάρχει πιο ωραίο τέλος για μια εβδομάδα...;!

επίσης έχω να δηλώσω: Γ Ρ Α Φ Ε Π Ι Ο Α Ρ Γ Α,
Δ Ε Σ Ε Π Ρ Ο Λ Α Β Α Ι Ν Ο Υ Μ Ε

Με τιμή
οι αναγνώστες σου

Marilou said...

Κοριτσάκι μου! Τι κάνεις? Να κάνω μια κουλή ερώτηση? Πήρα σήμερα av και έλεγε για μια Δέσποινα των Εξαρχίων.. star του σε είδα! is it you luv??
Επέτρεψέ μου να συμφωνήσω με τον θαυμαστή.. δε σε προλαβαίνουμε αλλά μας αρέσει! το γαλλικό φοβερό, αν και για να πω την αλήθεια δε το κατέχω..
φιλάκια πολλά πολλά

Agent of Chaos said...

Γλυκιά μου Μαριλού σ'ευχαριστώ. Ναι, εδώ και δυο χρόνια περίπου στέλνουν στην Athens Voice. Τώρα για το σταρ, άσε.. Πού πάω για καφέ, με ποιόν, πού πάω για ποτό, με ποιούς μιλάω, με ποιόν είμαι.. Τέλος πάντων. Δεν διαβάζω πλέον για να μην τρελαθώ. Φιλιά
Στον sigmataf και nahameskanamoko έχω απαντήσει στο blog τους. Αλλά θα το ξαναπώ.. αυτή η Θεσσαλονίκη θα μας τρελάνει. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες για το βελγικό συγκρότημα.
Καλά να περνάτε..

Anonymous said...

Πού είσαι? Περιμένω καινούριο κείμενο. Φιλιά
punks not dead

Anonymous said...

KALHMERA! TI KANEIS OMORFH? KI EGO PERIMENO..
'THE AUTHORITY KILLED THE CAT'

Anonymous said...

Πολύ όμορφο. Περίεργο να βλέπω όπερα σε blog!