Wednesday, January 24, 2007

ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΙΧΝΗ ΔΑΚΡΥΩΝ


Παράξενο που τώρα νιώθω ανάγκη να σου πω
το παραμύθι που 'φτιαξα για σένα και για μένα
τι κρίμα..δεν αρχίζει μια φορά κι έναν καιρό
ούτε μιλά για δράκους και κορίτσια μαγεμένα.
*
Σφαλίζω τα βλέφαρα και προσπαθώ να θυμηθώ
κείνη τη μέρα ο ουρανός τι χρώμα είχε
θαρρώ πως αχνό πέπλο ήταν ντυμένος πορφυρό
σαν από αιματοβαμμένο έγκλημα να ήρθε.
*
Σε βρήκα, γλυκιά μου, με μάτια σβησμένα αστέρια
να καληνυχτίζεις με τραγούδια αγάπες παλιές
εκεί που η απώλεια σου κάρφωνε τα χέρια
σ' ένα σταυρό να κρέμονται χίλιες πικρές προσευχές.
*
Εκεί που το άγιο πάθος είχε πια τελειώσει,
εκεί που πνίγονταν των ερωτευμένων οι λυγμοί,
εκεί την ψυχή και το κορμί σου είχαν στοιχειώσει
σακατεμένοι εραστές, άθλιοι περαστικοί.
*
Στην αγκαλιά σου φώλιασα κομμάτια σκορπισμένος
και έγειρα και απόκαμα σα να 'μουνα παιδί
με θέρμη να προσφέρομαι γητειές σου στολισμένος
γινόμουνα εγώ το βάλσαμο για κάθε σου πληγή.
*
Την πνοή σου φυσούσες στον άδειο εαυτό μου
σαν κισσός ανέβαινες στο ραγισμένο μου κορμί
φτερούγιζε μέσα σου κάθε τρελό όνειρό μου
το ξερό, άγονο χώμα μου δρόσιζες με βροχή.
*
Έτσι τραγουδούσαν οι μέρες, χόρευαν τα χρόνια
και σαν σκορπιός με πλήγωνε της λαχτάρας το κεντρί
βαριές ανάσες άφηνα στα υγρά μας σεντόνια
το πρόσωπό σου προσκύνησα, εικόνα ακριβή.
*
Τώρα κουνάω τα ζάρια μου και ρίχνω τα χαρτιά
απλώνοντας στο στήθος σου την πράσινή μου τσόχα
στοιχηματίζω και χάνω τα πάντα σε μια βραδιά
μα ευλογημένος όποιος γελά στην κατηφόρα....

6 comments:

Anonymous said...

ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΓΝΩΣΤΩΝ
Καλημέρα.. Είναι πολύ πιθανό να μην έχεις ξυπνήσει ακόμα, αλλά όταν θ' ανοίξεις το blog σου θα υπάρχει μια καλημέρα εκεί, να σε περιμένει. Έξω έχει λίγο ψύχρα, λίγο δυνατό αέρα, λίγο συννεφιά, κατά τ' άλλα όλα καλά. Βοnjorno principesa!

Anonymous said...

Kαλημέρα. Ελπίζω να είσαι καλά. Το ποίημα ήταν πολύ δυνατό, όπως ό,τι σχεδόν γράφεις. Όποτε βρεις το χρόνο να σχολιάσεις, θα ήμουν πολύ περίεργος να εξηγήσεις αυτό με τον sensai. Αν δεν κάνω λάθος ο sensai είναι ο δάσκαλος, ο πνευματικός οδηγός στην ταοιστική - κινεζική παράδοση, αν δεν κάνω λάθος. Νίκος.

Anonymous said...

KATALABES? ALLOI DOULEUOUN KAI ALLOI-ES KOIMOUNTAI MEXRI ARGA TO PROI, KAI META KSIPNANE KAI FTIAXNOUN NOXELIKA ENA KAFEDAKI (GALLIKO, DUO KOUTALIES ZAXARH, ARKETO GALA.. NAI, NAI TO MATHAME) KAI THA KAPNISOUN TO TSIGARO TOUS, THA DIABASOUN TIS EFHMERIDES, THA KANOUNE GYMNASTIKH, THA GRAPSOUNE STO BLOG TOUS.. MIA XARA EISAI.. ANTE, KALH SOU MERA. KI AN DEN DOULEUEIS SHMERA, KANE MIA BOLTA APO TA MERH MAS.
'THE AUTHORITY KILLED THE CAT'

Anonymous said...

Buenos dias senorita! Commo tu eres? Apprendo muchas palabras nuevas en griego..
hasta proxima. besos.
Alfredo

Anonymous said...

Η ΑΓΑΠΗ ΦΩΤΙΖΕΙ, ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΣΕΛΛΕΥ, ΜΕ ΤΗ ΛΑΜΨΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ. ΣΟΥ ΠΑΕΙ Η ΡΙΜΑ. ΦΙΛΙΑ

Agent of Chaos said...

Μια χαρά τα κατάλαβες Νίκο. Κάποια στιγμή θ' ανεβάσω κείμενο για τον Λάο Τσε, τον ταοϊσμό, τη φιλοσοφία ζεν και την καθαρή ουσία του σύμπαντος. Ναι, Alex, τα πρωϊνά μου περιλαμβάνουν όλα αυτά που είπες και λίγα ακόμα, δεν κατέβηκα χθες γιατί είχα κανονίσει κάτι άλλο (μην πάει ο νους σου.., δεν ερωτεύτηκα ακόμα..),commo estas querido mio? donde estas? cuando vamos a Cuba? muchas gracias. ahora tu sabes mas palabras griegas, verdad? Πώς να σ' ευχαριστήσω για μια τόσο γλυκιά καλημέρα..Θα σας ανεβάσω κανένα κείμενο ειδικά για σένα και τον άλλο τον τρελαμένο πάνκη, με exploited, dead kennedys.. έτσι, να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι. Μπα, δε νομίζω ότι μου πάει η ρίμα, πάντα προτιμούσα το ελεύθερο, αλλά και πάντα ανταποκρινόμουν πρόθυμα σε κάθε πρόκληση. Ας πούμε ότι τα ψιλοκαταφέρνω. Μου άρεσε ο Σέλλεϋ.. Η αγάπη είναι ο ήλιος που μας ζεσταίνει, αν και τολμώ να πω ότι στους μπλε χειμώνες έχω περισσότερο έμπνευση.